10 mar 2013

06.03.13.


cracow.for.a.while.
:)

6 komentarzy:

  1. A gdzie uśmiech? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego nieśmiały?

    BTW co oznacza nazwa Realidad Subjetiva??

    Bo tak czytam,a nie wiem co czytam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieśmiały bo wszystko wyszło z zaskoczenia, cała wycieczka do krk i zdjęcie :P tak czasami mam.

      Realidad Subjetiva to po hiszpańsku subiektywna rzeczywistość. Mój blog to opis rzeczywistości widziany i odczuwany przeze mnie - subiektywnie ;)

      wydaje mi się, że rzadko kiedy możemy mówić o obiektywizmie w naszym współczesnym świecie.

      Usuń
  3. Dlaczego sadzisz,że brak obiektywizmu w otaczającym nas świecie ?



    Z tego co pamiętam to kiedyś dobrze radziłaś sobie z niemieckim.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że żaden człowiek nie jest obiektywny. To co go kształtuje przez lata, jego hierarchia wartości, poglądy na świat już zaburzają jego perspektywę. Tak jak we współczesnym świecie brak jest uniwersalnych wartości tak i moim zdaniem nie ma obiektywizmu.

      Niemiecki lubiłam, ale z braku praktyki ukrył się głęboko w głowie :)

      Pozdrawiam i zastanawiam się z kim mam przyjemność.

      Usuń