30 maj 2011

tekturowe pudełko.

a ja
zamiast serca
mam pudełko
a w tym pudełku listy
i wiele bardzo złotych myśli
a w tym pudełku
koraliki i paciorki
i na pieniądze puste worki
i dużo rzeczy dobrych
i jeszcze więcej złych
a o tych drugich sza
bo o nich nie wie nikt
a w tym pudełku
i kamyki i perełki
i jedwabne dwie sukienki
a w tym pudełku
kłamiące cudnie mam zwierciadełko
mam też z podróży barwne szkiełka
a w tym pudełku
takie tam różne to i sio
raz czarno-biało a raz pstro
i bardzo różne tamto i owo
bo jestem postacią
bardzo kolorową

ja zamiast serca mam pudełko
a to pudełko to moja przystań
a w tym pudełku
moje wszystko
a w tym pudełku
moje
nic

rb

3 komentarze:

  1. Ciekawy wiersz, naprawdę ciekawy. Pomyśl by go jeszcze udoskonalić, wróć do niego. Ja już czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartoszu. Wiersz nie jest mój. Chciałabym pisać tak jak Pani Renata Blicharz. "Tekturowe pudełko" pozwoliłam sobie podpisać tylko inicjałami rb, bo już wcześniej, na początku mojego bloga podpisałam ją z imienia i nazwiska. Za wprowadzenie w błąd przepraszam.
    Mój jedyny wiersz tutaj to jednoosobowość :)
    http://klusiowarzeczywistosc.blogspot.com/2010/08/zyciowa-ukadanka.htm

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz jestem czerwony z niewiedzy :)
    Mimo wszystko skoro go zamieściłaś to uważam, że możesz go dopracować. Ja uważam że jest tam jeszcze potencjał na kawałek Ciebie (jak zresztą każdy wiersz, zdjęcie - wszystko jest niedokończone i niedoskonałe - może jedynie zbliżać się do tego ideału)

    OdpowiedzUsuń